Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Αϊ Σειχτίρ ΠΙστολέρο Σκατοκέφαλε


Εμένα πάλι που το Braveheart μου άρεσε…..

Μήπως ν’ αρχίσω να ανησυχώ για το αν στα σκοτεινά μου υποσυνείδητα κλώθω χρυσά αυγά;

Α μπα δε νομίζω, άλλωστε αν εξαιρέσεις το αιματηρόν του πράγματος ουδεμία ομοιότης.
Άσε και το άλλο, πώς να έχει ο σκοτσέζος συγκαλυμμένη δράση με την κλαρωτή τη φούστα και πολύ περισσότερο όταν τη σηκώνει για να δείξει τις αρετές του….

Τέλος πάντων διάβασα και μια και δυο τα όσα έστειλε η ΑΣ. ΠΙ.Σ. (που κατ’ άλλους διαβάζεται και ως «Αϊ Σειχτίρ Πιστολέρο Σκατοκέφαλε») στην Ελεύθερη ώρα κι όλο έλεγα στον εαυτό μου "ρε κάτι μου θυμίζουν, κάτι μου θυμίζουν… Κάπου εγώ αυτά τα έχω ξανακούσει".
Το ότι δηλαδή πρέπει πάση θυσία κάποιος να με σώσει από τους αναρχικο- τρομοκρατο- αριστερούς που αποτελούν «εθνικόν κίνδυνον».
Κι αφού η ίδια η πολιτεία αδυνατεί να πράξει τούτο την προστασία μου με απαράμιλλη αυτοθυσία αναλαμβάνουν «τα αγνά και γνήσια πατριωτικά αισθήματα των απλών αστυνομικών» (η παρόμοια πρωτοβουλία του στρατού μας λείπει και το κλείσαμε το σετάκι με τους παλιούς γνώριμους)

Τώρα βέβαια πως πάνε μαζί αγνά αισθήματα και συγκαλυμμένη – για ευνόητους λόγους - δράση είναι απορίας άξιο. Να δεις τούτο το μίγμα πως το λένε ….παρακράτος να το πω, χούντα να το πω, φασισταριό να το πω….

Κι έτσι, αβίαστα μου γεννάται το ερώτημα:

Όταν έχουμε μια ομάδα παρακρατικών μέσα στο ίδιο το κράτος που ανοιχτά εξαπολύει απειλές, παραδέχεται την κρυφή της δράση και το σημαντικότερο δηλώνει ότι ήδη έχει «αναλάβει πρωτοβουλίες» στα μουλωχτά…

Όταν ταυτόχρονα οι «ζαρντινιέρες» μέρα με την μέρα πολλαπλασιάζονται ή όταν ζούμε περιστατικά όπως αυτό στο Στέκι των Μεταναστών….

εγώ ρωτώ: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ οεο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου